Rustig aan in Belgrado

10 juli 2016 - Beograd, Servië

Gisternacht pakten wij dus de nachttrein naar Belgrado. Daar aangekomen schrokken wij een beetje van de trein, het was een erg oude trein waar onze ouders nog gereisd mee kunnen hebben. De coupes waren ook klein en voor 6 personen, wat heel krap zou worden. Onze slaapcoupe was ook uitverkocht, maar gelukkig was er genoeg ruimte verder, zodat we met z'n drieën sliepen (met een Amerikaan nog), wat uiteindelijk best meeviel.

Na een lichte vertraging van 1.5 uur kwamen we dan eindelijk aan in Belgrado. Vorig jaar zijn we hier met de Europese reis van de studievereniging ook geweest, dus dit was voor ons geen nieuwe stad. Wat wel fijn was is dat we eindelijk het gebouw wat vorig jaar in de steigers stond volledig konden aanschouwen. Na een korte wandeling door de stad zijn we op het terras gaan zitten en hebben we Max de tweede plek op Silverstone zien pakken!

Daarna zijn we terug naar het hostel gegaan en zijn we gaan uitrusten, wat heel fijn was na veel kilometers te hebben gemaakt in de vorige steden. Nu de EK finale kijken en morgenochtend vroeg pakken we de trein naar Sofia, Bulgarije. Het zal een lange rit van ruim 9 uur worden...