De laatste blog

23 juli 2016 - Sarajevo, Bosnië en Herzegovina

Na een busrit van bijna 7 uur door de bergen in Bosnië Herzegovina kwamen we rond drie uur eindelijk aan in Sarajevo. Ook daar scheen de zon lekker en was het ongeveer 35 graden. Het was een half uurtje lopen naar het hostel, welke midden in het oude centrum zat. Dat hadden wij even mooi getroffen. Helaas wel bovenop een steile heuvel.

De volgende dag zijn we naar het Srebrenica herdenkingsmuseum geweest. Erg indrukwekkend om te zien wat slechts 21 jaar geleden gebeurd is. Na een rondje door de stad tikte de klok al bijna 5 uur aan en besloten we om terug naar het hostel te gaan om ons op te frissen voor alweer de laatste avond van onze reis.

Deze avond hebben wij in het oude centrum doorgebracht, gegeten bij een leuk restaurant en daarna nog een biertje gedaan in een gezellig café genaamd Baghdad. Na afloop hebben we in het hostel nog nagezeten met twee Engelse gasten, een Roemeense dame en een Spaanse dame.

Deze laatste blog schrijven wij momenteel vanuit de trein, die ons richting huis zal brengen. We zijn slechts 29 uur verwijderd van onze allerlaatste bestemming: het pittoreske Delft. Wij hopen dat jullie de blogs met veel interesse hebben gelezen. Wij hebben er in ieder geval van genoten om ze te schrijven.

1. Pap en Mam (Grund):
    23 juli 2016
    Was ook erg leuk om te lezen, en zo een beetje op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Nog een goede thuisreis!
  2. Pap en mam (Paasman):
    23 juli 2016
    En wij hebben genoten om de blogs te lezen. We hebben jullie kunnen volgen en kunnen lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt. De foto's en verhalen komen verder thuis wel. Plezierige reis nog richting het pittoreske Delf.