Blut na Dubrovnik

21 juli 2016 - Dubrovnik, Kroatië

Na een dag aan het strand gelegen te hebben was het alweer tijd voor onze volgende bestemming: Dubrovnik. Voor de liefhebber (Yordi) ook wel bekend als "King's Landing". De oude binnenstad zag er heel gezellig uit, iets waar de lokale bevolking ook achter was gekomen gezien de prijzen. Voor een biertje betaalden we al gauw het 5-voudige van wat we inmiddels gewend waren!

Even snel alles bekijken en gauw weer weg was dus het devies. De volgende dag gingen we Esmee (zusje van Yordi) en haar vriend Danny ontmoeten om samen een dag te gaan varen in de buurt van Dubrovnik. Vanuit Slano zijn we de zee opgegaan, om een paar eilanden heen gevaren en af en toe even zwemmen in het heldere Kroatische zeewater. Een hele gezellige dag die afgesloten werd met een etentje in Slano, waarna wij weer de bus naar Dubrovnik pakten.

Die avond hebben we het rustig aangedaan, omdat we de volgende ochtend al om 8 uur de bus moesten hebben richting Sarajevo, onze laatste stop alweer...

1. Pap en mam (Paasman):
    21 juli 2016
    Leuk dat jullie met Esmee hebben afgesproken, we hebben begrepen dat het een leuke dag was! Veel plezier in Sarajevo.